کتاب صوتی ایرج پزشکزاد for Dummies

Wiki Article

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب صوتی اثر مرکب” لغو پاسخ

این نوشته در مطالعه و کتابخوانی، کتاب‌های صوتی ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

مثال خواندنی اثر مرکب را در سکه جادویی می توانیم مشاهده کنیم. اگر بین ۳ میلیون دلار پول نقد یا ۱ سکه ۱ سنتی که در ۳۱ روز آینده هر روز ارزشش دو برابر شود، حق انتخاب بگذاریم، فکر می کنم اکثر مردم همان ۳ میلیون دلار نقد را انتخاب کنند! اما در واقع پیشنهاد دوم بهتر است.

عالی و اثرگذار بود.هر چه در این راستا کتاب صوتی باشه،قطعا خریدارم.

) کتابی، با مفهوم سلیس و شیوا، ولی در عین حال به خاطر مفاهیم کاربردیش خوبه که بیش از یک بار شنیده و یا مطالعه بشه تا ملکه ی ذهن بشه.

یک بازی که در آن بازیگران مختلف و با منافع و درخواست‌های متفاوت حضور دارند. این کتاب از هفده زاویه به بررسی…

سلام ممنون از زحماتتون فقط فایل ها اسم نداشت که بفهمیم از کجای کتابه و شماره چنده

اوآموزمحصولاترایگانکتاب صوتی اثر مرکب کتاب صوتی اثر مرکب

بله فرصت ها پیش روی شما قرار می گیرند ، website اما خیر این تضمین نمی کند که چیز خوبی از آن بیرون خواهد آمد. اگر قرار است اتفاقی بیفتد ، باید طبق فرصت هایی که خودشان را به شما نشان میدهند، عمل کنید.

انتخاب ها ریشه دستاوردهای ماست. ما در طول زندگی خود یا انتخاب هایی کرده ایم که به نتیجه ای رسیده ایم یا فکر می کنیم انتخابی نکرده ایم لیکن در واقع انتخاب کرده ایم که دریافت کننده منفعلی باشیم از هر چیزی که سر راه مان قرار گرفته است!

برچسب‌ها: دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، داستان صوتی، داستان صوتی، کتاب گویا، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3، داستان صوتی کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود رایگان کتاب صوتی، داستان کوتاه، داستان صوتی

امروزه راههای زیادی برای حمایت و تشویق گروههای مردم نهاد و غیر وابسته به دولتها و سازمانهای مختلف وجود دارد، تا این گروه ها بتوانند مستقل و بدون نیاز به حمایت جریانهای وابسته و قدرتها، مسیر و هدف خود را پیش گرفته و فعالیتهای خود را گسترش دهند.

اجرا : نسیم

موضوع: کتاب‌های صوتی شعر و ادبیات، کتاب‌های صوتی داستان و رمان

Report this wiki page